Hur gick Vätternrundan 2008 då?

Technorati-taggar:

Ja, inte som man hade tänkt sig direkt! Jag kom inte änns till start!

Tyvärr fick jag problem med sätet(baken) under min resa till Tech Ed 2008. För mycket sittande eller värmen kanske. Problemen försvann i torsdags men jag vågade inte chansa och cykla ändå eftersom jag troligen skulle ha minst 12 timmar på cykeln denna gången pga. min dåliga form.

Det gick desto bättre för Hans-Peter som jag skulle ha cyklat med. 9:22 är en kanon tid!

Grattis!

Leave a Reply

