Nya utmaningar

Technorati-taggar: ,

Efter ca två och ett halvt år på Valtech så har jag nu valt att prova mina vingar hos Concordia Bus IT som IT Affärsarkitekt. Jag har under mina dryga två år för det mesta jobbat hos Concordia Bus IT som systemutvecklare/systemarkitekt. I denna nya rollen kommer jag att flytta in mer i affärsutvecklingssidan och arkitektrollen för ConcordiaBus egenutvecklade system för koncernbolagen.

Samtidigt som jag ser fram emot de nya utmaningarna på Concordia Bus IT så är det tråkigt att lämna ett så spännande och utvecklande företag som Valtech. Jag tror att jag har utvecklats mer de åren jag har jobbat på Valtech än de ca 9 åren innan som jag har jobbat med systemutveckling. Team känslan och den otroliga kompetens som finns hos medarbeterna är otrolig! Jag rekommenderar verkligen Valtech som arbetsgivare, speciellt för dig som är intresserad av Agile systemutveckling.

Min sista arbetsdag på Valtech är den 29 augusti.

Leave a Reply

