Sammanfattning Tech Ed 2008 Developer i Orland

Technorati-taggar:

Jag kan väl sammanfatta mitt Tech Ed 2008 Developer i Orland som en givande konferens. Inte så mycket nyheter men destå mer matnyttig information om nyvarande produkter och tekniker.

Det jag tyckte var det coolaste på konferensen var helt klart Visual Studio Team System for Architechts med bl.a. Layer Diagram delen.

 

Sessionerna om Visual Studio Team System i huvudtaget var nog de sessionerna jag fick ut mest av. Sessionerna kring Sync Framework var också givande eftersom jag just nu titta på hur vi kan använda det i en kommande lösning.

Diskussionerna med de olika talarna efter sessionerna och i korridorerna var också mycket givande.

Att sedan familjen var på plats och vår lilla mini semester gjode ju saken inte desto sämre. Jättehärligt att kunna komma hem till fru och barn på kvällen.

Allt som allt toppen bra. Hoppas få åka nästa år igen.

Leave a Reply

