Tech Ed 2008 Developer here I come

Har nu bokat flyg, hotell och konferansen för Tech Ed 2008 Developer. Yeppi!

Tack Valtech!

Jag kommer att fokusera på spåren:

Tanken är att få en ännu stabillare grund att stå på avseende arkitektur, patterns, migrering till .Net 3.5 samt Team Foundation Server(TFS).

Jag har därför bokat mig på för konferens seminariet PRC03 Improve Software Quality with Microsoft Visual Studio Team System eftersom vi kommer att börja använda TFS under våren.

Jag kommer troligen också gå på några sessioner inom Windows Mobile eftersom det är ett av mina favoritområden.

Extra kul är att min fru Anna och vår son Peter skall följa med. Vi kommer att ha några dagar extra för en minisemester med besök till Disney World och Kennedy Space Center.

Jag kommer att försöka blogga om alla mina sessioner här så håll utkik.

Leave a Reply

