Kvällen efter

Efter att ha packat och fixat en del så begav jag mig av till StarTrek The Expreiense igen. Jag började med The Klingon Encounter. Ugga vilken upplevelse. Trots att jag hade sett hur vissa effekter gjordes tidigare i veckan så var det helt klart imponerande. Turen i shuttlen var riktigt cool. Jag är lite kännslig och blir ganska lätt åksjuk så till och från trodde jag att jag skulle spy!

När det var över och det var dags att gå upp igen för att åka Borg Invasion så var jag osäker om jag skulle klara av en tur till. En kille som hade tagit Borg Invasion först sa att det var inte alls samma typ av tur så iväg det bar.

Även denna turen var super cool med fler skådespelare och en riktigt läcker 3D film med skakande stolar och andra effekter. Mycket läckert.

Åkte ner till Luxor och tog lite kort. Pyramiden är verkligen läcker med ljuspelare.

När Anna och jag gick på Carmina Burana på operan i Stockholm så fick jag gåshud för att den var så bra. I kväll var jag med om samma sak fast 100 gånger värre! KA var något av det häftigaste och otroligaste jag har sett och upplevt! Fantastisk miljö, otrolig musik och makalös akrobatik och dans! Är du i Lav Vegas missa inte KA.

Dags att sova i staden som aldrig sover! Natt, natt.

Leave a Reply

