Då var det slut

Då var det slut för denna gången  Det har allt som allt varit en mycket lärorik konferens med många intressanta sessioner och människor. Hoppas man kan åka igen nästa år eller åka till TechEds mobile track.
 
Trots att jag har varit i Las Vegas så har jag faktiskt inte spelat något. Jag är inte lagd åt det hållet utan tycker det bara är bortkastade pengar. Ikväll skall jag gå på  vilket skall bli spännade. Jag kanske till och med hinner gå ut på stan ikväll. Jag insåg imorse att sedan konferensen startade så har jag inte lämnat hotellet mer än 15 minuter för ett telefonsamtal(Cingulars täckning suger!).
 
Ja, det är väl dags att packa ihop och förbereda sig för den långa flygningen hem. 
 

Leave a Reply

