Gå vad det dags

Imorgon går planet till Las Vegas och MEDC och MIX07! Men det håll på att inte bli något! Var ute med hunden ikväll och så stack han ifrån mig i skogen. Efter ca 25 minuters letande och ropande kom han tillbaka. Under den tiden hade jag bokat om flygbiljetten ca 50 gånger i huvudet samtidigt som jag var livrädd för att han hade sprungit ut på någon väg och blivit påkörd.
 
Nog om det.
 
Imorgon så blir det att sitta på flyget hela dagen och lyssna på .Net Rocks och Software Enginering Radio på iPoden.
 
På söndag har jag ledig så det blir att ta en titt runt i Las Vegas.
 
På måndag kör det sen igång på 100%. Först MIX07 med den stora anonnseringen av den stora hemligheten! Det blir att gå på ett par keynots och sen får vi se vad schemat innehåller för resten av dagen.
 
På tisdag till torsdag är det sedan MEDC. Har ett packat schema planerat för MEDC så jag får se hur mycket MIX föreläsningar jag hinner med.
 
Kommer att lägga ut lite anteckningar här från de föredrag som jag skall gå på så håll ögonen öppna. 

Leave a Reply

